Doktorlar

• EĞİTİM
    • Edirne Süleyman Demirel Fen Lisesi
    • Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi
    • İstanbul Üniversitesi, Çapa Tıp Fakültesi, Göz Hastalıkları Anabilim Dalı Uzmanlık Eğitimi
    • Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi, Göz Hastalıkları Anabilim Dalı Uzmanlık Eğitimi
  • İŞ DENEYİMİ
    • Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi
    • Yeni Yüzyıl Üniversitesi Özel Gaziosmanpaşa Hastanesi
    • Ulus Liv Hospital
    • Dünyagöz Altunizade Hastanesi
  • ÜYELİKLER
    • Türk Oftalmoloji Derneği
    • European Society of Cataract and Refractive Surgery
  • BİLİMSEL YAYINLAR
    • Çalık Başaran N, Kırağı D, Tan Ç, Özışık L, Çağdaş Ayvaz ND, Kocabeyoğlu S, Öz ŞG, İrkeç M, Tezcan Fİ. Ocular Changes and Tear Cytokines in Individuals with Low Serum Vitamin D Levels: A Cross-Sectional, Controlled Study.

Ocul Immunol Inflamm. 2023 Feb 2:1-8. doi: 10.1080/09273948.2023.2168698.
    • Dila Kırağı, Muhammet Derda Özer, Melike Lider Gezer, Merih Oray, İlknur Tuğal Tutkun. Pediatrik Vogt-Koyanagi-Harada Hastalığının Klinik Prezentasyon Paternleri ve Uzun Süreli Takip Sonuçları,

Türk Oftalmoloji Derneği 49. Ulusal Kongresi
    • Dila Kırağı, Sibel Kocabeyoğlu, Nursel Çalık Başaran, Çağman Tan, İlhan Tezcan, Murat İrkeç.

Vitamin D Eksikliği Olan Bireylerde Oküler Yüzey Fonksiyonlarının Değerlendirilmesi, Türk Oftalmoloji Derneği 52. Ulusal Kongresi
    • Sedat ARSLAN; Dila KIRAĞI; Sibel KADAYIFÇILAR; Gülhan SAMUR. Diyabetik Makula Ödemi ile Diyet İleri Glikasyon Son Ürünleri (AGEs) ve Oksidatif Stres Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi / Evaluation of the Relationship Between Diabetic Macular Edema and Dietary Advanced Glycation End Products (AGEs) and Oxidative Stress, Sağlık Akademisi Kastamonu ,

6 (1) , 1-21 . DOI: 10.25279/sak.757689
    • Ahmet Alp Bilgiç, Ali Bülent Çankaya, Dila Kırağı, Sibel Kadayıfçılar, Bora Eldem. İntravitreal deksametazon implantasyonunun koroid ve retina sinir lifi tabakası kalınlığı üzerindeki erken dönem etkilerinin incelenmesi,

Türk Oftalmoloji Derneği 51. Ulusal Kongresi
    • Dila KIRAĞI, Özge ALTINTAŞ KADIRHAN. Monoküler görme kaybı inme habercisi olabilir; vaka sunumu ile literatürün gözden geçirilmesi, Sağlık Bilimlerinde Güncel Eğilimler (pp.61-94);